شقة للبيع في منطقة الاحياء, الغردقة

شقة 40 متر sea view مفروشة بالتقسيط مع شاطئ خاص

نوع العقار:

شقة

مساحة العقار:

٤٣١ قدم مربع / ٤٠ متر مربع

عدد غرف النوم:

1

الحمامات:

1


١٬٣٨٠٬٠٠٠ جنيه



الإبلاغ عن هذا العقار

الموقع

الخريطة

منطقة الاحياء

محافظة البحر الاحمر, الغردقة

وسيط

Habiba Mohamed

Hurghadians Property

(773 عقارات)

مزايا

شرفة


الوصف

لو كنت بتدور على بيت أحلامك على البحر، ما تدورش بعيد وتيجي لـ balkan beach resort! المشروع السكني الجديد ده موجود في قلب منطقة الأحياء في الغردقة. عندنا 100 شقة مع مساحات سكنية واسعة، وبتقدر تختار من بين استوديوهات وشقق غرفة نوم وشقق غرفتين، كلها مشطبة بأعلى جودة وتشطيبات.

تخيل إنك تصحى كل صباح وتشوف منظر البحر الخلاب، وتقدر تستمتع بشاطئ خاص، وحمام سباحة، وكافيه، ومطعم، ومرافق استجمام تانية ممتازة.

في balkan beach resort، عندنا مجموعة واسعة من الخدمات والمرافق عشان تلبي احتياجاتك. استمتع بشاطئ خاص، ومارينا بطول 350 متر، وحمام سباحة منعش، وحديقة خضراء، وأمان عالي بكاميرات مراقبة، ودش مركزي ، ومنطقة استقبال مرحبة، ومصعدين، وانترنت، وجيم مجهز بالكامل، وسبا مريح، وصيدلية، وبازار، وسوبرماركت.

موقع المشروع ما فيه منافس، وموجود بين فنادق هاواي المشهورة. ده اللي بيخلي balkan beach resort الخيار المثالي للناس اللي عايزة تعيش في بيت أحلامها على البحر.

المشروع هيتسلم في 31 ديسمبر 2024. بمقدم 25% والباقي على 40 شهر، ده فرصة استثمارية ممتازة للعائلات والأفراد اللي عايزين يمتلكوا عقارات عالية الجودة في منطقة سياحية رائعة.

متضيعش فرصة تعيش الحياة اللي دايمًا حلمت بيها في balkan beach resort!

تعتمد البيانات المعروضة على متوسط الأسعار والمساحات لجميع العقارات التي كانت موجودة على بروبرتي فايندر في محافظة البحر الاحمر


مرجع:

la bella palace 40sqm unit A404

نُشِر:

منذ أكثر من 6 أشهر


١٬٣٨٠٬٠٠٠ جنيه

الإبلاغ عن هذا العقار