شقة للبيع في منطقة الاحياء, الغردقة

ستوديو 40متر sea view بالفرش والاجهزة مع شاطئ خاص

نوع العقار:

شقة

مساحة العقار:

٤٣١ قدم مربع / ٤٠ متر مربع

عدد غرف النوم:

استوديو

الحمامات:

1


١٬٣٨٠٬٠٠٠ جنيه



الإبلاغ عن هذا العقار

الموقع

الخريطة

منطقة الاحياء

محافظة البحر الاحمر, الغردقة

وسيط

Habiba Mohamed

Hurghadians Property

(773 عقارات)

الوصف

ستوديو 40 متر sea view بالفرش و الاجهزة في Balkan Beach Resort مع شاطئ خاص

أهلا بيك في منتجع بالكان بيتش ريزورت، ده مشروع سكني جديد في قلب الأحياء في الغردقة، وفيه 100 شقة ومباني سكنية واسعة، وبيقدملك شقق استوديو وشقق غرفة نوم واحدة وشقق غرفتين نوم، كلها بتشطيبات ومواد خام عالية الجودة. وكل يوم هتستيقظ على منظر بحر مذهل من نافذتك، وهتقدر تستمتع بسهولة الوصول للشاطئ الخاص وحمام السباحة والمقهى والمطعم وغيرها من وسائل الاسترخاء.

المشروع بيوفرلك مجموعة من الخدمات والمرافق، زي شاطئ خاص ومرسى بطول 350 متر، وحمام سباحة وحديقة وأمن وكاميرات مراقبة ودش مركزي ومنطقة استقبال و2 مصعد وإنترنت ونادي رياضي وسبا وصيدلية وبازار وسوبرماركت. المشروع موقعه مميز جداً، لأنه بيتوسط فنادق هاواي الشهيرة، ده بيجعله خيار مثالي لأولئك اللي عايزين يعيشوا في بيت أحلامهم على البحر.

المشروع هيتسلم في 2024، وبتدفع مقدم 25% والباقي على 40 شهر، ده فرصة استثمارية ممتازة للأسر والأفراد اللي عايزين يمتلكوا عقارات عالية الجودة في منطقة سياحية رائعة. فلازم تستغل فرصة العيش في الحياة اللي حلمت بيها دايما في منتجع بالكان بيتش ريزورت.

تعتمد البيانات المعروضة على متوسط الأسعار والمساحات لجميع العقارات التي كانت موجودة على بروبرتي فايندر في محافظة البحر الاحمر


مرجع:

Balkan 40sqm sea view

نُشِر:

منذ أكثر من 6 أشهر


١٬٣٨٠٬٠٠٠ جنيه

الإبلاغ عن هذا العقار