شقة للبيع في ذا فيو, شارع شيراتون

شقة غرفة وصالة 97متر sea view استلام فوري بالتقسيط

نوع العقار:

شقة

مساحة العقار:

١٬٠٤٤ قدم مربع / ٩٧ متر مربع

عدد غرف النوم:

1

الحمامات:

1


٤٬٨٣٠٬٠٠٠ جنيه



الإبلاغ عن هذا العقار

الموقع

الخريطة

ذا فيو

محافظة البحر الاحمر, الغردقة, شارع شيراتون

وسيط

Habiba Mohamed

Hurghadians Property

(773 عقارات)

مزايا

شرفة

حديقة خاصة

نادي صحي مشترك

حارس أمن

موقف مغطى

صالة رياضة مشتركة


الوصف

لو كنت بتدور على شقة فاخرة بغرفة نوم واحدة وإطلالة رائعة على البحر، فما عليك إلا إنك تشوف the view residence hurghada طبعا! الشقة مُشطبة بالكامل ومُصممة بأعلى معايير الجودة وإطلالتها بتشمل منظر بانورامي للبحر والمدينة.

الشقة مساحتها 97 متر مربع، وفيها غرفة نوم واحدة وحمام ومطبخ أمريكي وتراس وبلكونة. وأحلى حاجة في الشقة إنها مُشطبة بالكامل بأعلى مستوى من التصميم والتشطيبات.

بس ده مش كل حاجة! لأن the view residence hurghada بتوفر كمان خدمات ومرافق رائعة للسكان، زي الشاطئ الخاص والنادي وحمامات السباحة والبار والمطعم على الشاطئ والمنطقة التجارية ومركز اللياقة البدنية ومنطقة الأطفال والحديقة المضيئة والأمن 24/7. وللمُحتاجين إلى مساعدة خاصة، في نظام خاص لذوي الاحتياجات الخاصة.

والأجمل إنه الدفع سهل ومُريح ومُتاح بالتقسيط، ومش هتحتاج إلا تدفع 30% دفعة مقدمة، والباقي هتدفعه على 48 شهر بأقساط سهلة. ومش هتحتاج إلا تدفع 6% وديعة صيانة تدفع مرة واحدة فقط عند الاستلام .

متفوتش فرصة الحصول على شقة فاخرة بغرفة نوم واحدة وإطلالة رائعة على البحر في the view residence hurghada! تواصل معانا لمزيد من التفاصيل وتحديد موعد للمعاينة .

تعتمد البيانات المعروضة على متوسط الأسعار والمساحات لجميع العقارات التي كانت موجودة على بروبرتي فايندر في محافظة البحر الاحمر


مرجع:

hurghadiansproperty-5469649

نُشِر:

منذ أكثر من 6 أشهر


٤٬٨٣٠٬٠٠٠ جنيه

الإبلاغ عن هذا العقار