شاليه للبيع في تلال السخنة, العين السخنة

شاليه تلت غرف مشطب بالكامل بنظام تقسيط في السخنه

نوع العقار:

شاليه

مساحة العقار:

١٬٣٤٥ قدم مربع / ١٢٥ متر مربع

عدد غرف النوم:

3 + غرفة خادمة

الحمامات:

4


١٠٬٦٤٠٬٠٠٠ جنيه

طريقة الدفع

تقسيط

مُقدم

٥٣٢٬٠٠٠ جنيه


الإبلاغ عن هذا العقار

الموقع

الخريطة

تلال السخنة

السويس, العين السخنة

وسيط

Mohamed Ragab


مزايا

غرفة خادمة

حديقة خاصة

حارس أمن

مطل على بحيرات

مطل على معلم رئيسي


الوصف

موقعها في قلب العين السخنة، تلال شورز بتقدملك تجربة سكنية متميزة جدًا. مطورة من قبل رويا، اللي اتعودنا عليها بتقديم أحلى تجارب العيش، وده هيكون بيتك الجديد على البحر.

تخيل إنك بتستيقظ كل يوم على منظر رهيب للبحر من تراس غرفة النوم الرئيسية الواسعة. ومعاها اتنين غرف نوم تانية واتنين حمام، فرصة عظيمة عشان تجيب الأهل والأصحاب وتمتعهم بالراحة والاستجمام.

واطلع على منطقة الريسبشن الأنيقة، واللي فيها تراس بيطل على منظر بحر رهيب جدًا. مهما كان الأكل، أو الزيارات، المكان ده هيبقى خلفية مثالية لكل لحظاتك الحلوة.

ومتنساش المطبخ المجهز بالكامل، عشان تعيش تجربة الطبخ وتقضي وقت حلو مع العيلة والأصحاب. وفيه غرفة خادمة بحمام خاص بتضمن لك الراحة والخصوصية.

مع تشطيبات متقنة وانتباه لأدق التفاصيل، كل جزء في شاليهك اللي مساحته 125 متر مربع مع حديقة بمساحة 159 متر مربع بتعكس الروقان والخضار والبحر الفخامة والجمال. والأهم من كل ده؟ إنه جاهز على طول، يعني جاهز انك تسكن .

مع خطة دفع سهلة، ومقدم بسيط 5% وقسط متساوي على 8 سنين، إمتلاك شاليهك على البحر بقا أسهل من أي وقت بنظم تقسيط ميسر. وبنسبة صيانة 9%، هتبقى مطمن إن ممتلكاتك في أمان.

متضيعش الفرصة دي عشان ترفع مستوى حياتك وتعيش الهدوء والجمال في البحر الأحمر. كلمنا دلوقتي واحجز وحدتك وابدأ رحلتك في تلال شورز.

مرجع:

MR-062

نُشِر:

منذ 20 أيام


١٠٬٦٤٠٬٠٠٠ جنيه

طريقة الدفع

تقسيط

مُقدم

٥٣٢٬٠٠٠ جنيه

الإبلاغ عن هذا العقار